A DENTALUNION Fogszakorvosi és Szájsebészeti Központ mindent megtesz azért, hogy fogászati kezeléseit a lehető legmagasabb színvonalon biztosítsa páciensei számára, a legújabb technológiák és fogászati eszközök felhasználásával. Ugyancsak fontosnak tartjuk, hogy árengedményekkel, akciókkal és egyéb programokkal könnyítsük meg a szolgáltatásainkhoz való hozzájutást! Ez utóbbi témához kapcsolódóan hirdetjük meg a Páciens Ajánló és VIP Program-ot, mely utóbbival akár 20% megtakarítás is elérhető! Az alábbiakban ismertetjük a program fontosabb elemeit. FONTOS: az Ajánló – és VIP Program kizárólag konzerváló (általános) fogászati kezelésekre vonatkozik!

Ki ajánlhat?

Mindenki, aki megbízik a DENTALUNION Fogszakorvosi és Szájsebészeti Központban.

Kit lehet ajánlani?

Mindenkit, aki még nem a DENTALUNION páciense.

Hogyan lehet ajánlani valakit?

1. A +36 70 616 8025 telefonszámon,

2. A Tibavár utcai 6. szám alatti rendelőnkben személyesen.

Milyen előnyt jelen számomra az ajánlás?

Minden Ajánlott, kezelésen megjelent Páciens után 15% Ajánló Páciens kedvezmény jár, az Ajánló következő kezelésének árából! Három ajánlás után VIP Páciens tagság kapható. A VIP Páciens minden elvégzett kezelés árából 20% kedvezményt kap!

További feltételek

– Kezelésenként csak egy 15%-os Ajánló Páciens vagy egy 20%-os VIP Páciens kedvezmény használható fel.
– A kezelésen megjelent Ajánlott Páciens-nek a recepción meg kell mondania, hogy ki ajánlotta. (Ezt az Ajánló is megteheti a fenti három elérhetőség valamelyikén.)
– A kedvezmények más kedvezménnyel nem vonhatók össze. (Ez alól ideiglenesen kivétel az implantátumokkal történő fogpótlás.)
– A kezelés értéke nem feltétele az ajánlásnak és a kedvezménynek.
– A VIP Páciens tagság 2 évig érvényes, ezt követően újabb 3 ajánlással újítható meg a VIP Páciens tagság.

Bármilyen további kérdés esetén hívjon bennünket: