A FOGÁGYBETEGSÉGEK KIALAKULÁSA

A fogínybetegségek, illetve a fogágybetegségeket bármilyen hormonális változás vagy gyógyszeres kezelés is előidézheti, azonban a leggyakoribb okok a dohányzás, nem megfelelő szájápolás, C-D vitamin- és fehérjehiányos táplálkozás, illetve a szakszerűtlenül elvégzett fogtömések, fogpótlások.

FOGÍNYGYULLADÁS TÜNETEI

A fogínybetegségek, fogínygyulladás és egyéb fogágybetegségeket legegyszerűbben az ínyvérzésből, mozgó fogakból, visszahúzódott, vöröses lilás ínyből lehet megállapítani. A probléma a súlyosságától függően egy bizonyos pontig nemcsak hogy megállítható, de visszafordítható. Ha tapasztalja a tüneteket, azonnal keressen fel minket, a konzultáció mindig ingyenes!

A FOGÁGYBETEGSÉGEK MEGELŐZÉSE

Sajnos egyre gyakrabban fordulnak elő fogínybetegségek, fogágybetegségek, amelyek súlyos fogínysorvadáshoz vezethetnek. A legbiztosabb megelőzés a rendszeres fogmosás, évente legalább két alkalommal orvosi vizsgálat, és az esetleg keletkező fogkövek rendszeres eltávolítása.

Tegyen a fogínygyulladás ellen!

A páciensek 90%-ánál visszafordítható a folyamat, míg 10%-nál megállítható a romlás!

Ez mind benne van az árban!

Állapot felmérés

Fogkő eltávolítás

Paradontális küret

Sínezés kompozittal

Nyitott küret

Lézeres fogínykezelés

Plakkfestés és polírozás

Bakteriológiai vizsgálat

Zárt küret teljes fogívekre

Üvegszálas megerősítés

Esztétikai ínyműtét

Profi fogorvosi technika

Paradontológiai árak

Konzultáció

A konzultáció tapasztalt parodontológus szakorvossal történik.

Ár

10 000 Ft

Időpontot kérek!
100% minőségi garancia

Az elvégzett fogászati beavatkozásokat ellenőrizni kell, nem merül-e fel valamilyen nemkívánatos elváltozás. Amennyiben az ingyenes felülvizsgálaton olyasmi derülne ki amire garanciát vállalunk, a probléma megszüntetése szintén ingyenes.

Kettő az egyben garancia

Mindent megteszünk, hogy pácienseink kényelmesen és biztonságban érezzék magukat a kezelések alatt. Ezért  is biztosítunk dupla garanciát!

Gyakorlati árgarancia

Biztos lehet benne, hogy a legjobb áron nálunk kapja a különböző fogászati kezeléseket. Amennyiben más Budai fogászati magánrendelőtől kedvezőbb ajánlatot kapna, akkor a kedvezőbb áron vállaljuk a kezelését!

Fogpótlás 5 nap alatt

Egészséges fogíny?

Hívjon minket az alábbi telefonszámon, vagy foglaljon időpontot online, és kollégánk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Tel.: +36 70 616-8025

A kezelés lépései

Az út az egészséges fogínyhez egyszerűbb mint gondolná!

KONZULTÁCIÓ

Jelentkezzen konzultációra még ma, hogy holnap akár már el is kezdhessük a kezelést.

ÁLLAPOTFELMÉRÉS

Az első alkalommal szakképzett kollégánk megvizsgálja a fogínyt és megállapítja a diagnozist és a szükséges kezelést vagy kezeléseket.

KEZELÉS

A felmérés után elvégezzük a szükséges kezelést, majd 3 havonta ajánlott újabb fogkő eltávolítás.

GYÓGYULÁS

A rendszeres kezeléseknek köszönhetően a fogínye újra szép és egészséges lesz.

Gyakori kérdések

Pontos válaszok a fogínybetegségek témakörben leggyakoribb kérdésekre

Mik a fogágybetegség tünetei?

A fogágybetegségek leggyakrabban ínyvérzéssel, kellemetlen lehelettel, és egyre lazuló fogakkal járnak. Mikor már az íny látványosan kezd visszahúzódni a fogak gyökere felé, akkor már kezdetleges fogínysorvadásról beszélünk, amit sokkal nehezebb visszafordítani, mint a kezdetleges fogínygyulladást. A duzzadt vörös vagy lila színű íny a kezdeti gyulladás tünete. A rossz lehelet a gyulladást kiváltó baktériumok folytán szinte állandósul a szájban. A gyulladás felületi kezelése (például öblögetés) nem célravezető. A kiváltó ok megszüntetéséhez szakember segítségére lesz szüksége.

Miből áll a kezelés?

A kezelés folyamata hosszú. Először is megvizsgáljuk hogy a fogai milyen állapotban vannak, fennáll-e szuvasodás, vagy fogkövesedés, amitől a gyulladás kialakulhatott? Amennyiben igen, akkor azokat kezeljük, a fogakat tökéletesen tisztítjuk, illetve összeállítunk egy tervet, ami az életvitelt befolyásolja. Fontos tudni, hogy a dohányzás egyik állandó mellékhatása a fogínygyulladás, ami az évek folytán akár fogínysorvadássá is alakulhat.

Mitől lehet fogágybetegségem?

A fogínybetegségek, fogágybetegségek napjainkban sokkal elterjedtebbek, mint gondolnánk. A betegek legnagyobb része el sem jut fogorvoshoz a betegség kezdeti időszakában, és nem fordít elég nagy figyelmet a kialakulóban lévő fogínygyulladásra. A kezdeti gyulladt íny gyorsan ínysorvadássá alakulhat. A betegség okai a nem megfelelő szájhigiénia, a dohányzás, szívbetegségre vagy vérnyomásra felírt gyógyszerek szedése, vitamin és fehérjehiány, hormonális változások, például menstruáció vagy terhesség, illetve a korábbi szakszerűtlenül elvégzett fogtömések, fogpótlások.

Hogyan előzhető meg?

Mint minden kezelésnél, itt is a megelőzés a legfontosabb és leghatékonyabb megoldás. Vannak olyan tevékenységek, amik emelik a kockázatot. Ilyen például a dohányzás, a vitaminhiányos vagy fehérjehiányos táplálkozás, a vérnyomáscsökkentő gyógyszerek szedése, vagy bármilyen aktuális hormonváltozás (menstruációs időszak, terhesség, serdülőkori hormonális változás vagy pajzsmirigybetegség). Érdemes minden nap legalább kétszer alaposan fogat mosni, hogy a lepedéket eltávolítsuk, és fogselymet használni az ételmaradékok teljes eltávolítása miatt.

Fogorvost keres?

Hívjon minket: +36 70 616-8025
vagy kérjen időpontot online!