Érzékeny a foga tömés után?

Most tömték be a fogát, de ismét fájdalmat érez?

Ha túl nagy volt a szuvasodás mértéke, és ezért nagy tömést kellett alkalmazni, akkor a fehér tömés esetében, a tömés anyaga miatt egy ideig feszítő érzés lehet. Ez a későbbiekben elmúlik a legtöbb esetben. Azonban ha Önnél a fájdalom több hétig fennáll, akkor mindenképpen keresse fel kezelőorvosát, mert valószínűleg a tömés cseréjére lesz szükség.

Hogyan kerülhető el a tömés utáni fájdalom?

A Dent Eilte kifejezett figyelmet fordít arra, hogy a tömések ne csak esztétikusak, de biztonságosak is legyenek. Minden elérhető eszközzel próbálunk eleget tenni a páciens elvárásainak, és közben szem előtt tartjuk, hogy garanciális munkákat biztosítunk. A tömések kiesése pácienseink körében elenyésző, illetve a tömés utáni fájdalom is, mivel egyedülálló osztrák technológiáink garantálják a tömések élethosszát.

Már több hónapja fáj a fogam, amit betömtek!

Ha a nemrégiben betömött foga érzékeny a hidegre és a melegre, vagy hasogató fájdalmat érez a fog mélyéről, és ez az állapot már több hónapja tart, akkor ez a fogbél érintettségét is jelezheti. Ez akkor alakulhat ki, ha a betömött fog szuvasodásának a mértéke nagyobb volt annál, mint amit egy töméssel helyre lehet hozni. Valószínű a szuvasodás a tömés alatt folytatódik, és elérte a fogak gyökerét. Ez az előrehaladott állapot szükségessé teszi a legtöbb esetben a fog gyökérkezelését és bizonyos esetekben a fog eltávolítását. Haladéktalanul keresse fel kezelőorvosát, mert ez az állapot nem javul meg!