Kellemetlen szájszag? Van megoldás!

Egy közelmúltbeli felmérés szerint a 25 éven felüliek több mint 75%-ának van kellemetlen szájszaga és ami még ennél is szomorúbb, túlnyomó többségük nem tud erről.

kellementlen-szajszag

Új munkahelyet, új társkapcsolatot szeretnél?

A jelenlegit akarod harmonikusabbá, kellemessebbé tenni? Legelső lépésként, meg kell szüntetni az oly’ sok kellemetlenséget és problémát okozó szájszagot!

Hogyan szabadulhatunk meg a büdös szájszagtól?

Viszonylag egyszerűen! Egy szakképzett szájhigiénikus segítségével a gyötrelmes szájszag a múlt kellemetlen emlékévé válhat. Az esetek túlnyomó részében egy több fázisból álló, abszolút fájdalommentes keléssel megszüntethetők az említett baktériumok szaporodásához szükséges körülmények, s ezzel maga a szájszag is.

Mi okozza?

A kellemetlen, olykor elviselhetetlen szájszagért, a szájban található, amúgy ártalmatlan baktériumok a felelősek. Ha ezek bármilyen orális rendellenesség, mint helytelen fogápolás, fogkő, fogínygyulladás vagy lyukas fog, túlságosan elszaporodnak, bűzös kénvegyületet képeznek.download

A DENTALUNION harcot hirdet a kellemes leheletért!

Ennek során egy komplett szájhigiéniai kezelést ajánlunk meglévő és leendő pácienseink részére, szigorúan önköltségi áron! A kezelés az alábbiakat foglalja magába: ultrahangos fogkőeltávolítás, profi fogtisztítás, plakkfestés, polírozás, valamint személyre szóló szájhigiéniai tanácsadás.

A komplex kezelés ára: 23 800 Ft helyett csak 11 900 Ft, ami 50%-os engedményt jelent!

Kellemetlen szájszagod van? Még ma tedd meg az első lépést a megszüntetésére, kérj időpontot!

idopontkeres